مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

پوزش

1393/4/8 19:24
نویسنده : مامان جون
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااام عزیز دل مامانی و بابایی...

من رو ببخش که 3-4 ماه نیومدم وبلاگت رو به روز کنم ...

مامان فدای تو بشه ...

مهم نیست که چند ماه پست جدید برات نذاشتم... مهم اینه که یه لحظه رو بدون تو نمیتونم تحمل کنم و تو تک تک ثانیه های من و بابایی هستی و شیرینی ثانیه هامونو به تو مدیونیم...

عزیزم تو این چند ماه خاطراتت رو رو کاغذ می نوشتم و حالا وارد وبلاگت کردم...

قول نمیدم تکرار نشه ! چون از آینده خبر ندارم ولی قول میدم تموم سعیمو کنم تا خاطراتت رو یادداشت کنم حالا هر جا که شده ....

ایشالله زود به زودتر میام.......

راستی امروز اولین روز ماه مبارک رمضان هست و بابایی شیفته و تو هم هی میری میای میگی: ماما، ماما ...

« ماه مهمانی خدا مبارک »

دوست داریم عزیز ما بوسبوسبوس

نوشته شده در 8 تیر 1393 ساعت 19

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ارشیا
10 تیر 93 10:02
سلام خیلی دلم واسه مهدیار تنگ شده ای کاش عکس می ذاشتی
مامان جون
پاسخ
میذارم انشالله سری جدید عکس های اتلیه اش را بگیرم میذارم....