مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

تولد عزیز دردانه ها!

1397/12/22 11:58
نویسنده : مامان جون
526 بازدید
اشتراک گذاری

❣️

گل زیبای زندگی من، عزیز و دردانه من، مایه مباهاتم! دار و ندار مادر، مهدیار عزیزم...

جگرگوشه و دلبند دلم، دختر نازتر از گلم، ترانه ی زیبای زندگی من، عطر خوش عشق مادر، محیای نازنینم...

تاریخ تولد شما در تقویم و در یک روز خاص نیست؛ چراکه بارها و بارها، هر روز و هر روز در قلب من متولد می‌شوید. به دنیا آمدن شما دلیل هر تپش قلبم است. با وجود شما آغوش من پر از حضور ماه شب چهاردهم است. در ماه تولدتان می‌خواهم به خورشید بفهمانم، شما پر نورترید، شما زیباترید و به دنیا بفهمانم شما برای من و پدرتان از هر چیز دیگر مهم‌ترید...
 

مرد کوچک امروز و بزرگ‌مرد فردا، به وجودت افتخار می‌کنم و به تو دلگرمم. به تویی که برای خودت مردی شده‌ای ! قهرمان کوچکم! روز به روز بزرگ‌تر می‌شوی و شبیه پدرت! و من چقدر خوشحالم که یک مرد از وجود من مانند نهالی قلمه شده از درختی، پا گرفته و رشد می‌کند.

دختر دوست داشتنی من ! ماه شبهای تار من ... تو دختر متولد شدی برای همیشه پاک بودن، همیشه زیبا بودن، برای لطیف بودن، عشق ورزیدن، برای محبوب بودن،  مهربان بودن... دیگر در بین ستاره ها به دنبال درخشان ترین ستاره نیستم در میان گلها به دنبال زیباترین گل نیستم. تو کهکشانی هستی از پر نور ترین ستاره ها ...

و من برایتان آرزوها دارم...

آرزوهای فراوان...

آرزوی خورشید کافی! که افکارتان را روشن نگاه دارد بدون توجه به اینکه روز چقدر تیره است ....

آرزوی باران کافی! که زیبایی بیشتری به روز آفتابیتان بدهد ....

آرزوی شادی کافی!  که روحتان را زنده و ابدی نگاه دارد ....

آرزوی رنج کافی ! که کوچکترین خوشی‌ها به بزرگترینها تبدیل شوند .

آرزوی بدست آوردن کافی! که با هرچه می خواهید راضی باشید .

آرزوی از دست دادن کافی! تا بخاطر هر آنچه دارید شکرگزار باشید.

آرزوی دوستان کافی! که حداقل یکی مورد اعتماد بی تردیدتان باشد.

آرزوی دشمنان کافی! که با زیر سوال بردن برخی چیزها، شما را زیاد مغرورتان نکند.

با همه ی این چیزهایی که گفتم آرزوی فردایی بسیار بسیار روشن برایتان دارم...

روز تولد که نه بلکه سراسر ماه تولد شما نه غصه و نه غم هیچکدام سراغ من نمی‌‌آید. پس این ماه را به شما و خودم تبریک می‌گویم...

من و پدرتان عاشقانه دوستتان داریم ...

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
23 اسفند 97 11:00
تولدتون مبارک نازدونه ها. 😍
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم😘