مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

مهمانی افطاری با تو ...

1392/5/15 23:56
نویسنده : مامان جون
222 بازدید
اشتراک گذاری

امشب مهمون داشتیم...

اذیت کردی در حد ...

از این طرف من جمع می کردم از اون طرف تو می ریختی و می پاشیدی و ...

بابایی مرخصی گرفته بود تا کمکم کنه ولی همش بیرون بود ... هِی یه چیزی یادم می اومد بیچاره دوباره می رفت بخره ...

من هم  که باید در بست در اختیار جنابعالی می بودم...

عزیز اومد کمکم کرد، و خلاصه همه چی به خوبی و خوشی گذشت ...

اما تو ...

الان چند روزی می شود که در کابینت ها و کشوها را باز می کنی و می بندی و هر کاری دلت بخواهد با وسایل داخلشان می کنی ...

دندون چهارمت هم دارد در می آید (دوتا بالا دوتا پایین) و دیگر همه چیز را خوب گاز می گیری...

دیروز برایت دست می زدم که تو هم برای اولین بار این کار را تکرار کردی و دس دسی کردی...

 

پ ن : دوست عزیزم زینب جان خوشحال میشم آدرس وب برام بذاری یکم با هم باشیم. ممنون میشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان سولماز
17 مرداد 92 7:55
سلام دوست خوبم گل پسر چطوره؟
مبارك دندون هاي تازش باشه

مرسی عزیزم، گل دختراتو ببوس
مامان ارشیا
17 مرداد 92 14:42
سلام عزیزم
وقتی از شیطنت های مهدیار می نویسی نمی دونی چقدر دلم می خواد بغلش کنم و ببوسمش.