مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

دل

1392/5/12 12:59
نویسنده : مامان جون
212 بازدید
اشتراک گذاری

اصلاً نمی توانم تصور کنم که یک نفر بخواهد عمداً حرفی بزند یا کاری کند فقط برای اینکه دل کسی را بشکاند ! اصلاً وقتی فکر می کنم که من سهواً حرفی زده باشم یا کاری کرده باشم که دل کسی شکسته باشد یا اشکی از چشمانش ریخته شده باشد تمام بدنم مورمور میشود و درد میگیرد ! چه رسد به عمداً ! از بس دل رحمیم ... البته من خیلیییییییی جاها چوب این دل رحمیمو خوردم و بدجوری هم خوردم و حتی گاهی برای اینکه دل کسی نشکنه دل خودم شکست.......

نمی دانم چطور بعضی ها فقط نشسته اند تا ریزترین ضعف های آدمو به اندازه ی یک پتک آهنین بزرگ کنند و محکم بکوبند بر سرش! از این کار چه سودی می برند الله اعلم!

پ ن : دیروز تو صف نماز جمعه! یک آشنا!! بدجوری دلم رو شکوند ... اونم به خاطر چیزی که ... خیلی عجیبه که چطور این حرفها را حتی سر هم می کنند و از کاه کوه می سازند ... نمی دانم نماز این افراد به سقف مسجد می رسد یا اینکه بر می گردد و می خورد به  ............. (استغفرالله)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

Solmaz
13 مرداد 92 13:44
سلام عزيزم ،خسته نباشيد،خدا پسرت را سالم و سلامت نگه داره و سايتون را بالاي سرش.
مايل به تبادل لينك هستيد ؟

مرسی عزیزم ایشالله گل دخترای شما هم همیشه سالم و شاد باشن. بله خوشحال میشم.
مامان ازاده
13 مرداد 92 17:44
سلام مامانی-خوبی؟ممنون که به وبم سر زدی
واقعن از حرفاتون استفاده کردم-والا من دکترم بهم میگه بچه رشدش خوبه و مشکلی نداره-فقط خودم کم خون شدم نمیدونم چرا-همه چیم میخورم-فعلن دارو بهم داده یکم بهتر شدم
واسه لباس نی نی هم من 3 دست سایز صفر خریدم-انقدر که میگن لازمت میشه-ولی خوب کسایی هم هستن که میگن زیاد استفادت نمیشه-
ممنون که واسم نظر گذاشتی-ماشالا هزار ماشالا مهدی یار خیلی ناز و دلنشینه-خیلی دوسش دارم-از طرف من بوسش کن مامانش

مرسی عزیزم ایشالله نی نی سالم دنیا بیاد.