مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

غلیان حس مادری

1392/5/10 9:29
نویسنده : مامان جون
209 بازدید
اشتراک گذاری

شب بیست و یکم افطار دعوت پسر خاله بابایی بودیم، از پله های حسینیه که رفتیم بالا دیدیم مادری بچه به بغل نگران می دود، کسی به او رسید و گفت: "م" چی شده؟! مادر با گریه ملتمسانه گفت: نمی دانم تشنج کرده...

بچه بیهوش بود و فقط سفیدی چشم های بچه معلوم بود...

من گر گرفتم از درون می سوختم و دست و پاهام شروع کرد به لرزیدن و بی اختیار گفتم "والله خیرٌ حافظا و هو ارحم الراحمین"

بعد تو را سخت فشردم و سریع نشستم و شروع کردم به آیة الکرسی خوندن و ...

همینجوری روزه خیلی داشت بهم فشار می اورد و با این اتفاق دیگر نایی برایم نماند...

 تا آخر شب این صحنه مدام جلوی چشمم بود و سخت ترسیده بودم...

به خودم دلداری میدادم که من یک مادر هستم و باید سخت تر باشم اما اگر تو ... من ... زبونم لال ...

قلبم هنوز هم تیر میکشد، فکر کنم بخش مادری اش درد گرفته، شایدم قل قل می جوشد...

 

پ ن : خیلی آخر شب اذیت کردی و نذاشتی مامان دعا بخونه... تو بغل بند نمیشدی ، بازی بچه ها رو تو حسینیه میدیدی ذوق می کردی و راه می افتادی سمتشون و من هم دنبالت... اما احیا بیست و سوم از اول تا آخر خوابیدی و گذاشتی مامانی یه دل سیییییییییییر دعا بخونه.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان آرتین
10 مرداد 92 9:46
سلام ممنون که به ما سر زدین خوش بحالتون که تونستین یه دل سیر دعا بخونید ما رو هم دعا کنید

چشم حتما، شما هم مارو از دعاتون بی نصیب نذارین.
مامان آویسا
10 مرداد 92 11:28
سلام عزیزم اول از همه خواستم ازت تشکر کنم بابت اینکه همیشه بهمون سر میزنی و حوصله به خرج میدی خاطرات دخترم رو با حوصله میخونی و برام نظر میذاری

سلام گلم.شیرینی دخترت و قلم خوب مادرش وادارم میکنه بیام خاطراتشو بخونم.منم ممنونم از لطف شما.
مامان آویسا
10 مرداد 92 11:45
دوم اینکه طاعاتتون هم مورد قبول درگاه حق من گاهی از این فکرا میکنم ولی اخرش که چشمم میخوره به دخترکم از ته دل خدا رو شکر میکنم ایشاله گل پسرت همیشه سلامت باشه

مرسی عزیزم ایشالله خدا حافظ همه ی کوچولوها باشه.
مامان آرتین
10 مرداد 92 13:21
خاله بیا مسابقه
مامان آرتین
12 مرداد 92 0:54
جواب مسابقه
ساره دختر خاله نفس
25 شهریور 92 0:57
سلام وب خوبی دارید به وب ما هم سربزنید.لطفا برای 4 تا پست جدید مون نظر بدید ممنون میشم

مرسی عزیزم... حتما