مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

فیلم زندگی ما ...

1392/5/7 6:17
نویسنده : مامان جون
356 بازدید
اشتراک گذاری

برداشت اول : در مسجد شب احیاء نوزدهم شیطنت میکردی، میگیرمت بغلم تا شیرت بدهم اما سرت را برمی گردانی پایین و با دهان باز آبا آبا آنانانا می کنی و من چشمم می افتد به دندون تازه دراومده ات که لثه رو شکافته و یه کوچولو معلوم میشود... این هم از سومین دندونت بعد از 75 روز !

برداشت دوم : اگر یک روزی می دونستم قراره یه فرزند داشته باشم که فقط سوپ بلدرچین دوست داره و می خوره، با تمام وجود این موجود کوچولو رو دوست می داشتم !  (اَه اَه اَه ... از همه حیووونا متنفرم!!!)

برداشت سوم :  نشسته ام روبرویت، دستهایت را می گیرم و بلندت میکنم، قد نشسته ی من از قد ایستاده ی تو یه سر و گردن بلندتره ! و من به این فکر می کنم که چند سال دیگر قد ایستاده ی تو از قد ایستاده ی من یه سر و گردن بلندتر می شود !

برداشت چهارم : بغلت می کنم و روبروی هر چیزی که می رسیم نامش را چندین و چند بار برایت تکرار می کنم، گل، گل ... دیوار، دیوار ... در، در ... میز، میز ... و تو دهان باز به همه چی نگاه می کنی !

برداشت پنجم : می خوابونمت روی زمین و سرم را می گذارم روی سینه ات و صدای قلب نازنینت را گوش می کنم و بعد یهو سرم را بالا می آورم و تو ریسه میروی از خنده ... خوب است، اینطوری هم من صدای قلب جگرگوشه ام را می شنوم و لذت می برم و هم تو از بازی با من شادشاد می شوی و هر دو می خندیم ...

برداشت ... : ... !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آرتین
8 مرداد 92 10:56
سلام خیلی ممنون که به ما سر زدین منم با افتخار شما رو لینک کردمروی پسر ماهتونو ببوسید
مامان آرتین
9 مرداد 92 15:48
╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬..* سلاااااااااااااااااااااااام * ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ * خوبــــــــــی دوست عزیز * ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬...*......آپـــــــــــــــــــــــــــم........* ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬مــــــــنتظــــــر حضــــــــور قشـــــــــــنگت میبـــــــــاشــــــــم ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬♥´¨) ........* ........* ........*نظر یادتون نره