مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

گل پسر بابایی

1391/7/21 8:04
نویسنده : مامان جون
143 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامانماچماچماچ

امروز ٢١ مهر و بابایی شیفته و من خونه عزیز اومدم

یکشنبه هفته بعد نوبت دکتر دارم و دوشنبه ایشالله اتاقتو رنگ میزنیم و تا آخر هفته دیگه به امید خدا اتاقت حاضر و آماده میشه عزیز دلم.

تموم فکر و ذکر من و بابایی فعلا تویی، تند تند داریم کارامونو انجام میدیم تا موقع دنیا اومدنت همه چی مرتب باشه پسر گلم.

نفس مامانی و بابایی دیروز رفتیم بیرون خرید برا خونه اما بابایی همش میگفت اینجا کمد بچه داره بریم ببینیم ،‌اینجا فرش بچه قشنگی داره،‌اینجا اسباب بازی زیاد داره و ... اصلا نذاشت برا خونه خرید کنیم،‌از بس ذوق پسر گلشو داره،‌صبرش نیست این چند روزه هم بگذره، از من مثل اینکه برا دیدن و بوسیدنت هول تره، با اینکه اون الانم میتونه بوست کنه و من نمیتونم، خیلی هواتو داره، همش به من میگه این کارو نکن بچمون اذیت میشه اینجوری نشین یا نخواب پسرم گناه داره و ... بعضی موقع ها بهت حسودیم میشه ها چشمک

 قند عسلم ایشالله که سر موقع به دنیا بیای و همه چی به خیری و خوشی بگذره و سالم سالم بیای بغلمون دوست داریم عزیزکم، بووووس از طرف مامانی و بابایی...قلبقلب

                                               

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)