مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

انتظار

1391/7/22 8:21
نویسنده : مامان جون
126 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم دوباره سلاممممممم ماچ

این روزها همش دلم برات زود زود تنگ میشه، کی میشه زودتر ببینمت، لحظه ای نیست که به یاد تو نباشم..

عزیزکم، پسر نازم دیشب تا صبح خوابم نبرد،‌ عکسای عید نوروز ٩١ رو میدیدم اون موقع تازه تو ٧ هفته بودی اما الان ٣٧ هفته ای،‌ دیگه داریم به آخر با هم بودن میرسیم...

وقتی تو شکممی من و تو یکی هستیم و باید کم کم از این یکی بودن خداحافظی کنیم، دوستت دارم عزیزم، دیشب تا صبح خدا رو شکر میکردم که بدون هیچ مشکلی تو رو به من داده و تا اینجا رسوندتت، ایشالله از این به بعدشم خودش همیشه حافظ و نگهدارت باشه،‌ همه چی رو به خودش واگذار کردم عسلم. بوووس

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان یکتا
22 مهر 91 8:32
سلام عزیزم انشاالله به سلامتی زایمان بکنید موقع زایمان ما را فراموش نکنی من هم الان هفته 20 هستم مواظب خودت و نی نی ما باش