مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

ماه آخر

1391/7/19 7:18
نویسنده : مامان جون
144 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مسافر کوچولوی من...

پسر گلم دیگه چیزی نمونده که بیای پیشمون، ما هم داریم کم کم اتاقتو درست می کنیم،‌ میدونم عسلم که یه کمی دیر شده اما تازه دوشنبه مامانی پایان نامشو دفاع کرد و دیگه میخواد فقط به فکر خودتو اتاقتو لباساتو اسباب بازیهاتو ... باشه.

عزیزم من و بابایی میخوایم هفته دیگه اتاقتو آبی کنیم،‌کمد و تخت و میز و ... هم برات آبی خریدیم، ایشالله که همشو دوست داری و خوشت میاد، هنوزم کلی کارهای اتاقت مونده اما قول میدم اگه همه چی به خوبی بگذره و تو سر وقت دنیا بیای اتاقت تکمیل شده باشه.

قند عسلم دیگه شبا فقط خواب میبینم تو دنیا اومدی و دارم قربون صدقت میرم و می بوسمت. خیلی منتظر دیدن روی گلت هستم، ‌بابایی هم که دیگه صبرش نیست دنیا بیای. فکر کنم خودتم دوس داری زودتر بیای بیرون،‌دیگه شکم مامانی برات کوچیک شده و هی لگدش می زنی، اونم چه لگدایی، ماشالله مردی شدی برا خودت،‌زورت داره زیاد می شه...

مسافر من مواظب خودت باش،‌خدا همیشه نگهدارت باشه،‌خیلی دوست داریم مامانی،‌ بوسسس

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)