مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

پسرم برا خودش مردی شده

1391/5/30 17:54
نویسنده : مامان جون
155 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل مامانی،

 مامان فدای گل پسرش بشه که اینقده شیطون شده، دیگه پسرم برا خودش مردی شده، فوتبال بازی می کنه تو شکم مامانی! الهی من قربون دست و پاهای توپولوت بشم که هر روز قوی تر می شه و لگدات به مامانی محکم تر.....

روز دیگه مونده تا بگیرمت تو بغلم و محکم بوست کنم...

عزیزم الان دارم پایان ناممو تکمیل میکنم تا وقتی تو به دنیا میای هیچ کاری جز تو نداشته باشم، برای همین کمتر وقت می کنم بیام اینجا برات بنویسم....

 بالاخره دیروز گذاشتی بابایی تکونات رو لمس کنه، کلی ذوق کرده بود و برات آرزو سلامتی می کرد. مامان قربون شاخ نباتش بشه، عزیزم خوب و زود بزرگ شو و مواظب خودت باش تا سالم و تپلی مپلی بیای پیشمون و زندگیمونو قشنگ تر از قشنگ کنی، دوست دارم جیگر خودم، بوسسسسسسسس از طرف مامانی و باباییماچقلبماچقلبماچ

                               

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)