مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

آبان ماه تولد پسرم

1391/5/19 12:27
نویسنده : مامان جون
490 بازدید
اشتراک گذاری

ziba  سلام سلام قند عسلی، جیگر مامانی، پسر گلم خوبی مامانی ؟ صبحت بخیر پاره تن مامانی....

شکلکهای جالب آروین

زود زود میام برات خاطراتتو می نویسم تا اگه دوباره سرم شلوغ شد شرمنده پسر گلم نشم...قلب   ماچ   قلب 

عزیز دلم، اولین چیزی که برات خریدم، یه پیشی ملوسه که ایشالله خوشت میاد.....بوووس ماچ

 

 

عزیز هم رفته بود مسافرت کلی برات اسباب بازی خریده

          ziba     ziba        ziba        ziba

پسر گلم امروز وسط تابستونه اما تو وسط پاییز به دنیا میای، 3 ماه و 3 روز دیگه ، خیلی زیاده، من چطوری 3 ماه دیگه منتظر دیدن پسر گلم باشم؟ راستی بابایی هم متولد پاییزه، خیلییییی دوست داشتم تو هم پاییز به دنیا بیای که خدا این لطف بزرگو بهم کرد و تو انشالله وسط پاییز میای پیشمون...

دکتر بهمون گفته گل پسرتون 19 آبان میاد تو بغلتونماچ  ماچ  ماچ

 اما من دوست دارم 5 روز زودتر ببینمت، آخه میدونی عزیز دلم، 14 آبان عید غدیره و اگه تو هم اونروز متولد بشی عیدمونو قشنگ تر می کنی ......... بازم هرچی خدا بخواد، ایشالله که سالم و سلامت هر وقت خودش صلاح بدونه میای تو بغل مامانی و بابایی.... فعلا تو باید خوب خوب رشد کنی و بزرگ بشی ........ دوست دارم عزیز دلم، بوووووووس ماچ قلب ماچ ماچ

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)