مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه سن داره

قند عسل مامان و بابا

وروجک مامانی

1391/5/15 12:53
نویسنده : مامان جون
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم، سلام عزیز دل مامانی ماچماچماچماچماچ

خیلی وروجک شدیا........ تو شکم مامانی فوتبال بازی می کنی اما تا بابایی دستشو می ذاره تا پسر گلشو ناز کنه و قربون صدقش بره ساکت و آروم می شی ، بابایی هم منتظر. ....... باز تا بابایی دستشو بر می داره دوباره شیطون و وروجک میشی .......خنده خنده ماچ

 

الهی مامان قربون پسر گلش بره، بابایی تو بهترین بابای دنیاس، خودت وقتی بیای می فهمی، اما هنوز نیومده داری خودتو واسش لوس می کنی و اذیتش می کنی ...... الهی مامان فدای پسر شیطونش بشه قلببغل 

عزیز دلمی، داری بزرگ می شی و مامانی اذیت می شه، دیگه لگدات محکم شده، مردی شدی واسه خودت عزیز دلم، شکم مامانی هم هی بزرگتر می شه و مامانی سنگین تر...... اما اشکال نداره عزیز دلم ، تو جا واسه رشد داشته باشی و اذیت نشی، سالم و سلامت بیای تو بغل مامانی، مامانی واسه یه خنده ی تو تمام این اذیتا رو به جون می خره قند عسلم، شاخ نباتم، پسر خوشگلم ......

 

عزیزکم صبرم نیست بیای تو بغلم و برام بخندی تا از خنده ی تو بابایی هم بخنده و من از خنده ی شما دوتا شاد شاد بشم، آخه می دونی پسر گلم، من عاشق باباییت هستم، خیلی دوسش دارم، بابا حسین تمام تلاششو همیشه می کنه تا ما (من و قند عسلم) زندگی خوب و راحتی داشته باشیمقلب 

بابایی نفس منه و تو جیگر من، ما عاشق همیم و تو بیای عشقمونو تکمیل تر می کنی خوشگلکم.... دوست دارم مامانی .... بوس بوس از طرف مامانی و بابایی

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)