مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

مادرانه

1391/10/18 8:07
نویسنده : مامان جون
133 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها گاهی دلم تنگ می شود. برای تمام روزهای دانشجویی،‌ برای سلف های دانشگاه،‌برای خوابگاه، ترس امتحان،‌ اساتید خوش اخلاق و گاهاً بد اخلاق،‌ برای درس خواندن ، شب بیداری امتحان،‌ برای هم کلاسی هایم...

دوست دارم درس بخوانم اما وقتی برای کارهای دیگرم نمی ماند!‌ وقتی برای بازی با تو ...

اما پسرم اینها را نگفتم تا بر تو منتی گذاشته باشم...

اینها را گفته ام تا بدانی مادر یعنی چه؟!!

مادر یعنی فداکاری، مادر یعنی از خودگذشتگی،‌ مادر یعنی مهربانی،‌ مادر یعنی صبر و مادر یعنی " م... ا... د... ر... "

مادرم همیشه می گفت: "وقتی مادر شدی می فهمی من چه می گویم"

و واقعاً حالا می فهمم مادرم چه می گفت!

پسرم من درس خواندن را دوست دارم اما عاشق بازی با دردانه ام هستم...

من دانشگاه و همکلاسی هایم را دوست دارم اما عاشق خانه و همسرم هستم...

من کار کردن و در جامعه بودن را دوست دارم اما عاشق ماندن در کنار همسر و فرزندم هستم...

فردا هم هست... فردا هم وقت هست برای تحصیل اما تو داری هر روز بزرگ و بزرگ تر می شوی و دیگر این روزهای شیرین طفولیت تو تکرار نمی شود،‌ هر روز راحت تر و زودتر مرا تشخیص می دهی و به طرفم بر میگردی، هر روز توجه ت به اطراف بیشتر و خنده هایت بیشتر و بیشتر می شود و من عاشق تو هستم وقتی به من زل می زنی و میخندی... وقتی نگاهم میکنی و می گویی آآاووققخخ...

این روزها عاشق مادری ام !

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)