مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

میلاد عشق

1392/7/1 13:01
نویسنده : مامان جون
218 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به عزیزانم که هر دو پاییز دنیا اومدن:

«تلخ» است كه لبريــز حقايق شده‌ است
«زرد» است كه با درد، موافق شده است
عـاشـق نشدي و گر نه مي‌ فهميــــــدي
پاييز، بهاري است كه عاشق شـده است

♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

باز هم پاییز از راه رسید و با خودش یه بوی خوش و یه شیرینی خاص آورد... هنوز هم یاد روزهای زیبای مدرسه مخصوصاً روز اول مهر منو به وجد میاره و هر بار که دانش آموزی رو می بینم یاد اون روزهای خودم می افتم ... الان بیست سال از اولین روزی که پامو به مدرسه گذاشتم می گذره و اون دختر بچه هفت ساله الان مادر بیست و هفت ساله ای شده که هنوز هم اول مهر براش یه روز دوست داشتنیه...

برای همسرم:

همیشه یادمه از بچگی عــــــــــــــــــــــــــاشق اول مهر بودم... اکثر هم سن و سالام تابستون رو ترجیح می دادن اما من اول مهر رو با کل تابستون عوض نمی کردم... شاگرد اول کلاس بودم و معلمها و دبیرها رو من یه حساب دیگه باز می کردن و کلاً باهاشون دوست بودم ... شاید یکی از دلیل هاش همین بود ...

هنوز هم اول مهر برام خیـــــــــــــــــــــــلی شیرینه اما از یه نوع دیگه اش! الان دیگه نه معلمی در کاره نه دبیری نه درس و مدرسه ای... الان فقط یه دل هست که تالاپ تولوپش اول مهر بیشتر و بیشتر میشه و دلیلشم میلاد عزیزترینشه... کسی که شده تمام زندگی من... کسی که با مهربونی و صبوریهاش زندگی را نفس می کشم و زنده ام ... خیلی برام عزیزی... میدونم که میدونی...

میلادت مبارک بهترین بهترینم

برای پسرم:

پسر گلم امروز ٣١٣ روزه شدی! هــــــــــــــــورااااااااا به نیت یاران امام زمانمان سالم و سلامت باشی عزیزم ... و امیدوارم بزرگ شدی مثل بابای مهربونت بشی...

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان جانان و آوا
6 مهر 92 13:50
پاييزتان عاشقانه و زيبا باد !

ممنون عزیزم، خیلی لطف کردی به ما سر زدین،
بوووووووووس واسه دخترای گلت و مامان مهربونشون...