مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

یازده ماهگی پسرک

1392/6/24 23:43
نویسنده : مامان جون
214 بازدید
اشتراک گذاری

در غم و شادی ... راحتی و ترس و ... به آغوشم پناه می بری و من با تمام وجود می فشارمت...

وقتی فکر می کنم این لحظات شیرین و قشنگ تکرار شدنی نیست دلم می خواهد تک تک ثانیه هایش را به گونه ای ثبت کنم اما ...

و من حیران ده ماهی که مثل باد سپری شد...

یازده ماهه شدنت مبارک گل قشنگم...

اولین قدم زندگیت هم مبارک هستی من...

مهدی یار یازده ماهه

 

مهدی یار یازده ماهه

 

مهدی یار یازده ماهه

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ارشیا
26 شهریور 92 22:30
خاله قوربونت بشه
فدای اون چشای خوشک و نگاه معصومت بشم. تو پسر عزیزترین دوست منی. همیشه براش بمون.

ممنون عزززززززیزم، تو هم میدونی چقدررررررر برام عزیزی... بوووووووس
سولماز
29 شهریور 92 8:12
سلام خاله چه ژستهاي خوشگلي گرفتي ؟ ماشاالله


ممنون خاله جون، بوووووس
سولماز
29 شهریور 92 8:13
يازده ماهگي ات هم مبارك

ممنون مامان سولماز جون ... خیلییییییییییی لطف داری... بووووووووووس واسه شما و دخترای نازت