مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

خوشمزه!

1392/3/7 12:31
نویسنده : مامان جون
307 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم این عکس ها رو فقط به اصرار خاله جون برات می ذارم وگرنه خودم دوست دارم فقط خاطراتتو بنویسم با چند عکس و عکس های هر روزتم تاریخ زدم خودت بعدا بزرگ شدی می تونی ببینی. دوست دارم.

 

مهدی یار 

عجب پاهای خوشمزه ای!

پاهای خوشمزه مهدی یار

پاهای خوشمزه مهدی یار

خاله جونت گفته با حوله عکسای بی لباسشو بذار نه وقتی پوشوندیش! خوب من بین عکسات اون عکسو انتخاب کرده بودم. حالا اینم برا خاله جون.

مهدی یار

مهدی یار

مهدی یار

مهدی یار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

sarah
6 مرداد 92 19:57
خیلیییییییییییییییییی نازه،از طرف من محکم ببوسینش


ممنون عزیزم، نظر لطفته...