مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

بهانه

1392/2/30 12:58
نویسنده : مامان جون
194 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق لحظه هایی ام که آروم و بی صدا تو بغلم لم میدی... مثل الان.........

حتی اگه مجبور باشم یه دستی تایپ کنم!

انگار تو هم این لحظه ها رو دوست داری. چون خودتو چسبوندی بهمو جیک نمیزنی و بی حرکتی....

خونه عزیز اینا دزد اومده و بابابزرگ رفته دادگاه و ...

خوب این هم بهانه امروز تا بریم اونجا ببینیم چه خبره!!!!!!!!!!

ما تقریباً هر روز خونه عزیز اینا هستیم، به قول دایی جون : شما بهانه واسه اینجا اومدن نمیخواین که هیچ، گاهی اوقات(!) بهانه میخواین که برین خونتون!!!!!!!!!!

امروز هم مامانی روزه گرفته، هنوز  ١٠ روز دیگه روزه قضا دارم و قول دادم به خودم که تا ماه رمضون بگیرم، آخه ماه رمضون پارسال باردار بودم و فقط ١١ روز روزه گرفته بودم. البته شب قبلش هم آب و چایی و سبزیجات و میوه و ... زیاد میخورم تا شیرم کم نشه و مهدی یارم اذیت نشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)