مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

مهدیار یا محیا؟!

1397/12/22 10:14
نویسنده : مامان جون
397 بازدید
اشتراک گذاری

مهدیار: مامان جون من رو دوست داری؟

مامان جون: آره خوشگل مامان جون ... این چه سوالیه ... مامان جون عاشقته ...

مهدیار: من رو بیشتر دوست داری یا محیا؟

مامان جون: هر دوتون رو دوست دارم عزیزدلم

مهدیار: نه بگو کدوممون رو بیشتر دوست داری؟

مامان جون: اول به من بگو ببینم شما چشم چپت رو بیشتر دوست داری یا چشم راستت؟

مهدیار: هر دو

مامان جون: بگو ببینم دست راستت رو بیشتر دوست داری یا دست چپت؟

مهدیار: هر دو

 

مامان جون: خوب خوشگل من شما هم یک کدومتون چشم راست من هستید یک کدومتون چشم چپ ... یک کدومتون دست راست من هستید و یک کدومتون هم دست چپ من و هیچ کسی هم بین دوتا دست ها و دو تا چشم هاش یکی رو بیشتر دوست نداره...

مهدیار: آره ... هر دو

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)